SnowBlackCorsets

niedziela, 19 czerwca 2011

czarny satynowy underbust (i kropeczki)

Ostatnio uwielbiam styl pinup, kropeczki, retro i wszystko co słodko-kobiece :D
Pretekstem do zrobienia zdjęć był oczywiście nowy underbust (dłuższy niż planowałam)
opaskę w kropeczki zrobiłam jakiś rok temu jako element kompletu z gorsetem i spódnicą z tego samego materiału


ma prześliczną czerwoną podszewkę :D
podwójne fiszbiny - taki mój debiut, pliska pod buskiem (zakochałam się w tym wynalazku) chyba jeszcze doszyję modesty panel :D
jestem zadowolona-nowy gorset z nowego wykroju :D

3 komentarze:

  1. Piękna stylizacja ;)
    No i moim skromnym zdaniem najpiękniejszy gorset jaki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie łał! Siedzę, czytam i oglądam Twoje gorstety - wciągnęło mnie na amen! Podziwiam prefekcję wykonania i kreatywność:) Każdy który wyszedł spod Twych rąk jest zupełnie inny, a sztuka tworzenia gorsetu jest przecież trudna:) Będę zaglądać do Ciebie skoro każdy kolejny gorset ma być lepszy od poprzedniego;) Tego Ci życzę! Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję!
      postaram się sprostać oczekiwaniom i tworzyć coraz lepsze gorsety! ;-)

      Usuń