SnowBlackCorsets

wtorek, 7 czerwca 2011

Czas na uzupełnienie zapasów

Przerażają mnie chwile, gdy moje 'stalowe zapasy' zaczynają się kończyć. Wiąże się to zawsze z uczuciem, że gdy nagle zaatakują mnie hordy mego talentu, nie będę w stanie ich przekierować na tory procesu twórczego...
a z polskiego na nasze - jak nie ma stali to nie ma gorsetów a to równa się frustracja.

stąd też nowe projekty, które kotłują się w głowie zostały przeanalizowane, zapasy przeliczone i tym razem moje zamówienie będzie raczej skromne :P

 6 metrów spiralnej fiszbiny (7mm)
 fiszbinę należy czymś zakończyć... :D
 tym razem tylko jeden swing hook (one mnie kiedyś zrujnują finansowo) pozostałe 4 czekają w domu
nowość na venacava - nawiercone fiszbiny-specjalnie do zamocowania swing hooks :D nareszcie! wiercenie w stali grozi załamaniem i obrażeniami na ciele 

TERAZ CZAS OCZEKIWANIA!!!!

3 komentarze:

  1. Mam pytanie - skąd pani bierze owe spiralne fiszbiny[oraz swing hooks]?
    Prosiłabym o odpowiedź na mail - wawsia@wp.pl, gdyż mogę przeoczyć odpowiedź,jeśli się pojawi w komentarzu,

    OdpowiedzUsuń