SnowBlackCorsets

czwartek, 16 czerwca 2011

Laughing Moon Corset

I stało się - zdradziłam mój od dawna używany i sprawdzony wykrój Late Victorian Corset TV 110 (tzn to, co z niego zostało-po moich przeróbkach i poprawkach juz dawno nie przypomina oryginalnego wykroju)

Jakieś 4 lata temu kupiłam trzy zestawy wykrojów (laughing moon potrafi zmieścić nawet trzy różne gorsety w ramach jednego zestawu). Część wykorzystałam, części w najbliższym czasie nie zamierzam (nie znalazłam jeszcze faceta, który chciałby, aby uszyć mu gorset-ale jak coś to posiadam wykrój)

 Laughing moon-underbusty
 Late Victorian Corset TV 110
Laughing Moon - Dore and Silverado Corset

Zamarzyłam o gorsecie z pięciu paneli :-) na początek underbust (planowałam zrobić corset belt-jednak mockup wyszedł tak uroczo, że chyba przedłużę go troszkę i zrobię taki na 20cm busk :D a co tam!)

Wykrój - jeszcze bez żadnych zmian - można go dowolnie przedłużać - planuję zrobić z niego również overbust zapinany na swing hooks - czeka mnie troszkę pracy przy dopasowywaniu góry (ten model to midbust-nie lubmy, nie, nie :P


gotowe do zszycia panele


mockup - marszczenie to wynik braku wystarczającej liczby stalowych dociętych fiszbin - zastąpiłam je plastikami, co jak widać nie daje zadowalającego efektu :P
Rozczula mnie kształt - góra typowa klepsydra, natomiast biodra są zaokrąglone-wyglądają naturalnie.
Mockup uszyłam bez buska-zamiast tego w centralnej części płaska stalowa fiszbina.

Jutro zaczynam pracę nad gorsetem - czarna satyna z czerwoną podszewką - kocham to połączenie!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz