SnowBlackCorsets

sobota, 11 czerwca 2011

Pimp my corset!

:D
oczekiwanie na zamówiony gorset mnie dobija... trzeba znaleźć sobie zajęcie, a przy okazji przygotować plan awaryjny na ostatniego przed wakacjami D:GENa :D
postanowiłam podrasować gorset, który uszyłam dokładnie rok temu i nigdy nie założyłam...
oto jak wyglądał:


coś nie tego, prawda?...(co prawda kształt w talii i biodrach ma idealny, że tak nieskromnie się pochwalę :D)

oto jak wygląda obecnie:
obcięłam górę - skróciłam też tył
zaopatrzyłam się kiedyś w oczka 'lacing loops' - teraz posłużą jako ozdobne wiązanie z przodu
do tego mam całą masę nitów :D po trzy 'cones' już są na bokach
czeka mnie jeszcze skrócenie i zakończenie fiszbin, dużo pracy uważanej za średnio kobiecą - wbijanie nitów i docinanie fiszbin to prawie kowalskie zajęcie :P

1 komentarz:

  1. I love what you've done with it! I have a feeling that you suit underbusts better anyway.

    Now you will HAVE to get some of those high heels with the laced heels and soles. Then you can match the colour of the lacing on the shoes to the lacing in the decorative laced part of the corset.

    I can't wait to see it on you when you've finished. Keep up the good (although hard!) work!

    OdpowiedzUsuń