SnowBlackCorsets

środa, 27 lipca 2011

Aukcje i książki

Dzisiejszy post będzie dwutematowy
1) nareszcie powiększyłam kolekcję książek na temat gorsetów
po przecudownej książce Valerie Steele The Corset: a Cultural Hiostory (pomijam już fakt, że jest w oryginale, czyli moim przeukochanym angielskim!) chciałam więcej! Więcej zdjęć, informacji, historii, opinii.
Właśnie wyciągnęłam ze skrzynki najnowszą zdobycz (znalezioną na eBay'u za grosze!) Velda Lauder Corsets: A Modern Guide. Skończę tylko oliwkowy gorset (praktycznie jedną ręką piszę a drugą go obszywam :P) i zasiadam z herbatką do lektury :D
DO NOT DISTURB!

 pozycja już przeczytana :D

tadaaaammmm!! nowiutka!


WYPRZEDAŻ GORSETÓW

A teraz temat nr dwa
Postanowiłam sprzedać kilka gorsetów. Nadal je kocham i ciężko było mi wrzucić je na aukcję, ale jednocześnie trzeba sobie w końcu uświadomić, że kolejne pomysły siedzą mi w głowie i czas już pozwolić im się wydostać i zająć miejsce starszych projektów.
oto linki do trzech moich maleństw:







1 komentarz:

  1. a nie wiem czy słyszałaś ale powstał taki polski film dokumentalny pt."W pętach gorsetów".
    Osobiście go nie oglądałam,w internecie nie można go nawet znaleźć by sobie pooglądać niestety...pewnie nie było to aż tak nagłośnione dlatego garstka ludzi o tym słyszała.
    Myślę,że w tym filmie mogłabyś zaczerpnąć jakiś pomysłów lub mógłby być dla Ciebie jakąś inspiracją?

    Zresztą ja uwielbiam dawne filmy tak jak kobiety ubierały się w gorsety,balowe suknie:)

    http://www.youtube.com/watch?v=8-P4fiZIFNM

    http://www.barbaraszewczyk.pl/

    p.s jakby udało Ci się go znaleźć daj znać:)z góry dzięki.
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń