SnowBlackCorsets

niedziela, 21 sierpnia 2011

tym razem o paznokciach

Nie oszukujmy się - dla kobiet ważny jest wygląd. Jak mawia pewna moja znajoma - kita i kopyta-czyli włosy i kończyny. Jak kończyny to wiadomo-obuwie :D o tym już było.
Dzisiaj dłonie. Dokładniej ich zakończenie czyli paznokcie :D
ładnie pomalowane lub... z tipsami. Tu zdradzam prawdę o obie-uwielbiam tipsy/pożelowane paznokcie!
Codzienny french, czy ostatnio mój ulubiony cielisty. Jednak warto czasem zaszaleć.
Poszperałam i znalazłam przemega paznokcie! (niekoniecznie 'łopatowate', jak zazwyczaj kojarzą się tipsy. Zresztą nie tylko tipsy)
dobra w tym wypadku całe zdjęcie mi się podoba

czarny french - jeden z moich ulubionych!



szaleństwo!





szkockie klimaty!!!




a te to już zupełne mistrzostwo!!! 
wydaje mi się, że następne tipsy zrobię właśnie takie - no może ograniczę się do dwóch paznokci zamiast całej ręki, ale efekt będzie porażający :-)

wiele zdjęć pochodzi ze strony http://new3.missbimbo.com/forum/t155721,4-do-you-like-this-nails.htm

6 komentarzy:

  1. Czyżbyś grała w Missbimbo?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie...
    stronę znalazłam przypadkiem i spodobały mi się paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcasz mnie do przyozdabiania tipsów, choć za takowymi nie przepadam... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żadna przesada nie jest dobra - nie lubię tipsów, które mają trzy metry i uniemożliwiają wybranie numeru w telefonie... Jednak rozsądna długość i fajny pomysł - czemu nie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam ludzi którzy z taką precyzją/pasją podchodzą do swojego hobby/pracy przecież niektóre z tych paznokci to coś fantastycznego-jest na czym oko zawiesić:)ja osobiście wolę tipsy ale w rozsądnych centymetrach bo moje naturalne mają okropny kształt:)ale się rozpisałam...:P pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tipsy górą! Mam podobnie z paznokciami - bardzo łamliwe i średnio ładne. Zawsze jednak robię tipsy jak najbardziej zbliżone wyglądem do naturalnych. kilo brokatu to średni pomysł - no chyba , że szykuje się impreza :D

    OdpowiedzUsuń