SnowBlackCorsets

niedziela, 25 września 2011

pop-religion-inspired corset - czyli gorset inspirowany 'religinją' koszulką

zaczęło się od wizyty w second-handzie :D
zobaczyłam ową koszulkę
 początkowo poza zachwytem pojawił się problem typu: "Przecież ja tego w życiu nie założę"
Niejako sekundę później dopadł mnie pomysł, że przecież da się to pociąć i przerobić. A na co ja mogę przerabiać ciuchy? No na gorset. :-)

Następnie problem, jaki wykrój dobrać , aby nie zniszczyć wzoru. Postanowiłam stworzyć taki samodzielnie.
Srebrna taśma i worek na śmieci to mój ostatni pomysł na oryginalne wykroje. Oczywiście kupiłam zbyt małą rolkę taśmy, przez co musiałam moją 'zbroję' zasilić taśmą szarą, a po tym jak i ta się skończyła-papierową (nie polecam).
Powstał taki oto wykrój - na biodrach będą twarze - dzięki takim klinom nieuszkodzone :-)




raport z robienia wykroju z taśmy już wkrótce - gdy będę projektować kamizelkę i overbust :-)

1 komentarz:

  1. hah ; ) ja mam takiego manekina zrobionego z taśmy, starej tuniki i ścinków ;p niestety przez ścinki i niepotrzebne skrawki materiałów w środku jest ciężki, niedługo muszę zrobić nowego manekina i wypchać go watą ; D

    + wzór na koszulce boski xD

    OdpowiedzUsuń