SnowBlackCorsets

niedziela, 25 grudnia 2011

Książki

Moja kolekcja powiększyła się w ostatnim czasie o dwie pozycje. :-)
Jestem szczególnie zadowolona z powodu wczorajszego znaleziska pod choinką :D:D
ale może od początku... :-)
 Najmniejsza formatem, ale przeurocza i pełna nieziemsko pięknych fotografii (zjawiskowych kobiet w wyjątkowych gorsetach)
 Ciężka przeprawa przez historię gorsetu - ale trzeba wiedzieć możliwie jak najwięcej o gorsetach, żeby je 'rozumieć'
 Mam sentyment do tej książki - upolowana w Londynie, wyszperana na najniższej półce gdzieś w kącie sklepu :-) historia vs kultura - bardzo fajna lektura, czyta się z zapartym tchem!
 TADAAAAAM!!! Gwiazda wczorajszego wieczoru! Marzyłam o tej książce. Każdy wykrój jest rozrysowany i opisany. Wykroje poparte zdjęciami eksponatów muzealnych. Nie dam mojej maszynie chwili wytchnienia!!!

Wesoła gromadka razem :-)

3 komentarze:

  1. witaj.
    Musiałaś być bardzo grzeczna, że Mikołaj takie prezenty ci podarował. Świetny ten twój Mikołaj:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty. Ja mam trochę fioła na punkcie historii ubioru i wiem co to znaczy dostać taką literaturę:) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) trzeba coś wiedzieć o świecie w końcu hehe :-)
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń