SnowBlackCorsets

czwartek, 29 grudnia 2011

SnowBlack na VenaCavaDesign

Jestem wierną klientką VenCavaDesign od paru dobrych lat. Po raz pierwszy dowiedziałam się o tej firmie kilka lat temu, gdy udzielałam się jeszcze na forum "Corset Whores' (hahaha do tej pory bawi mnie nazwa tego forum!!! :-)), które to forum 'podlegało' pod wielce mroczny portal VampireFreaks :-)
Powolutku i bardzo nieśmiało raczkowałam w produkcji gorsetów (kombinowałam z wykrojami na sukienki dostępnymi w Polsce) i tak szczerze mówiąc niewiele o nich wiedziałam.
Namiar na VenaCava dała mi niejaka Lexa - kobieta, która wiele wie o gorsetach i sama jest ich miłośniczką.
Po kilku projektach odważyłam się wysłać moje prace z nadzieją, że może są na tyle dobre, że znajdą się w galerii
I znalazły się!
oto one (jeszcze za 'starego' nazwiska) zrobiłam zacnego print screena :P a co! :-)





3 komentarze:

  1. You wrote about me! How sweet! :D

    I have a project to convince myself to work on now myself. My Aunty bought me a couple of patterns by Simplicity which I saw on Vena Cava so I'm going to give them a try once I've got my room cleared so there is enough space.

    She got me both of these:
    http://www.venacavadesign.co.uk/Products/Steampunk_Patterns_from_Simplicity.html

    I'm going to have a go at making the bodice first as if I can do that it might give me the courage to actually try my hand at corsetry instead of just helping others take the plunge!

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra, nie mogę się doczekać kiedy się spotkamy! ;P
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lexa you should have absolutely no problems with these patterns. I love the 'manuals' attached plus the lovely historicalbackground!

    Carrie - też się nie mogę doczekać ;-) Już zaznaczyłam 1 marca w kalendarzu!!!

    OdpowiedzUsuń