SnowBlackCorsets

czwartek, 15 grudnia 2011

What Katie Did Morticia

Marzenia się spełniają, a jeśli się bardzo, bardzo chce i pomoże się troszkę losowi można je spełnić zaskakująco szybko.

Od jakiegoś czasu marzyłam o modelu Morticia firmy What Katie Did. Niestety nie jest to mały wydatek (jedyne £169.50). Dlatego uznałam, że losowi należy dopomóc w momencie, gdy znajoma podrzuciła mi link do aukcji. Za mój wymarzony model zapłaciłam £55 :-) czyli  praktycznie 1/3 ceny. Co prawda rozmiar mniejszy, niż planowałam, ale nie czepiajmy się szczegółów :-)
Dzisiaj odebrałam paczkę (która przyszła naprawdę błyskawicznie) i od kilku godzin zachwycam się zakupem :-)
Jednocześnie cieszę się, że udało mi się sporo zaoszczędzić (chociaż, jak wiadomo że nie jestem zwolenniczką kupowania chińskiej gorsetopodobnej taniochy i oszczędzania na jakości).

czas na moje wrażenia:


1. Prześliczny kształt - jestem absolutnie zachwycona linią bioder i bardzo dużą redukcją (kupiłam 20", mój gorsetowy rozmiar to ostatnio 22", stąd przerwa z tyłu ma całe 4" - będzie co redukować i odchudzać :D) Powiem szczerze, że nie przypuszczałam, że jakikolwiek masowo produkowany gorset może takową dać... No dobra, zaczęłam w to wierzyć po obejrzeniu filmiku z recenzją Lucy.  
2. Fantastyczne kliny na biodrach. 4 sztuki z boku i z tyłu. Na pierwszy rzut oka są niewidoczne - nie posiadają żadnego dodatkowego usztywnienia..
3. Zewnętrzne tunele na fiszbiny - bardzo porządnie i równiutko przyszyte. Są w kolorze całego gorsetu.
4. 'Floating lining' - gorset posiada 3 warstwy - zewnętrzną z surowego jedwabiu, który jest przyklejony do prawdopodobnie drelichu oraz podszewkę. Podszewka jest przyszyta do reszty gorsetu jedynie na krawędziach.
5. Olbrzymi modesty panel. Niestety nie jest usztywniony. prawdopodobnie będzie miała wkrótce miejsce 'akcja panel' czyli ofiszbinowanie i podwieszenie :-)
6. Materiał, z którego gorset jest wykonany jest zachwycający. Surowy jedwab - matowy, jednak wygląda bardzo elegancko. Jednocześnie jest mniej popularny niż satyna.
7. Szeroki busk i pliska pod nim (w jakiś magiczny sposób jest usztywniona - inspektor SnowBlack rozwiąże tą zagadkę już niedługo)


Cóż więcej? Pewnie okaże się z czasem. Czeka nas teraz kilka dni wzajemnego dopasowywania, natomiast w międzyczasie wspólne zdjęcia SnowBlack i Morticii :-)
(zdjęcia są straszliwie słabej jakości z racji tego, że robiłam je wieczorem, przy sztucznym świetle moim starym canonem :-) lepsze już niedługo)





nawet tu widać ten zabójczy kształt ;-)

8 komentarzy:

  1. I'm so glad you like it! And that yours has the boning channels which mine doesn't. You managed to get yours far cheaper than I got mine too. Lucky :P

    Looks great on you! I look forward to seeing your progress as you manage to close it more and more.

    OdpowiedzUsuń
  2. This is my real dream to finally start waist training... maybe this corset will give me a kick and I'll manage. I hate the big gap a t the back. I hoped to be able to modigy the modesty panel-bone it and suspend. but it is attached to the lining and i'm afraid that i'll damage it if i try,,,, :(
    so the only solution is to reduce 2" :D eaaaasyyy (hahaha:P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający, WKD to również moje marzenie, na razie nieosiągalne niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny!

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też marzę o tym modelu, a Lucy mnie tylko podpuściła. No a teraz i Ty :)

    Dlaczego tak brzydko się marszczy po Twojej prawej na dole? Na 3 fot. widać. Za krótki czy nie taki kształt na biodrach?

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki biały 18" :) jednak jeśli chodzi o wygodę to i tak nijak ma się do Axfordsa z tymi gored hips! musisz kiedyś spróbować Axfords :) tutaj zdjęcie WKD vs Axfords http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150292120290256&set=a.384342210255.163627.239772240255&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki moja droga. Rzeczywiście jest różnica - oba podobają mi się jednakowo :-)

    Axfords jednak wydaje się bardziej uwydatniać biodra. Ma podobny krój do WKD Mae.

    18" to przepiękny rozmiar!!! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń