SnowBlackCorsets

piątek, 24 lutego 2012

Gorset dla Lexy

Pracuję obecnie nad gorsetem dla osoby, której nigdy w życiu nie poznałam osobiście, jednak od kilku lat mogę uznać za bardzo dobrą znajomą.
'Poznałyśmy się' gdy zaprosiła mnie na forum Corset Whores. Od tej pory (mimo, że od dawna już nie mam konta na VF) jesteśmy w stałym kontakcie.
Już chyba kiedyś wspominałam, że to ona naprowadziła mnie na właściwe sklepy z zaopatrzeniem gorsetowym, a potem wspierała przy każdym przedsięwzięciu.
Niesamowite, jak po ponad 5 latach od naszego spotkania ta osoba, którą z pewnością można uznać za znawczynię i wielbicielkę gorsetów poprosiła mnie o uszycie jednego dla siebie.
Uznała, że dam radę. Zaufała mi. I oto pracuję nad underbustem w stylu steampunk. Lexa przysłała mi materiał i stalowe zaopatrzenie. Wybrała sztuczną skórę w przepięknym kremowym kolorze.
 A teraz mały pokaz tego, co powoli powstaje :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz