SnowBlackCorsets

sobota, 4 lutego 2012

twóczy wieczór z Marilyn Monroe


W ramach odpoczynku postanowiłam posegregować moje wykroje.

Niestety! Taki ze mnie upierdliwiec, że wszystko muszę spersonalizować, przerobić tak, żeby było 'moje', dopieścić i postawić na półce jako kolejną 'ładną rzecz'.
Dlatego też czarny segregator, który kupiłam jakiś czas temu, żeby w końcu trzymać nieszczęsne wykroje w jakim takim porządku zwyczajnie nie zdał egzaminu.
Dlaczego?
To proste - nie był wystarczająco 'ładniusi' i 'mój'. W końcu świat jest pełen czarnych segregatorów, prawda?

POTRZEBNE MATERIAŁY:

segregator
śliczne zdjęcie ( w tym wypadku torebka na prezenty z Marilyn Monroe)
plastikowa okładka (najlepsza taka używana do bindowania)
przeuroczy materiał (to jest absolutny mus-nieuroczy materiał się nie nadaje i już!!) :-)
nożyczki
maszyna do szycia
dobry dzień (absolutnie nie może to być dzień, kiedy a) nic się nie chce, b) wszystko leci z rąk)

Przeuroczy materiał dostałam od mojej przeuroczej Mamy. Te paseczki aż mienią się w oczach!
TO JEST TO!!!
Tego typu torebki z MM można kupić obecnie w każdym Empiku.
Wisienki znalazłam w mojej ukochanej pasmanterii jakiś czas temu i w końcu znalazły zastosowanie ;-)
Cały 'myk' w tym, aby dobrze wszystko wymierzyć. Idealnie szyje się z płótna, gdyż łatwo się prasuje i nic się nie rozciąga. Wszywanie plastikowej okładki to lekkie wyzwanie- można sobie to niby odpuścić, ale wtedy obrazek jest narażony na zniszczenie. Jak widać materiał średnio cieszy się z plastikowego sąsiedztwa i lekko się pofalował, ale jakoś nie obniża to jakości mojego życia. :-)

fotki przed, w trakcie i po :D







Teraz już nie będę miała najmniejszej wymówki :-)

3 komentarze:

  1. cudny jest, oryginalny i taki Twój, ja zazwyczaj obklejałam pudełka i segregatory kolorowymi papierami czy kawałkami tapet, a tu taki pomysł na wykorzystanie kolorowych tkanin - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! :-)
      też wykorzystuję wszelakie papiery do pakowania czy tapety do ozdabiania pudełek :-)
      nawet szary paper może fajnie wyglądać! ;-)

      miło, że możemy się podzielić takimi pomysłami :-)

      pozdrawiam

      Usuń