SnowBlackCorsets

piątek, 17 lutego 2012

W wolnym czasie

Gorsety moją pasją-to już zostało ustalone lata temu.
Jednak czasem mam okazję uczestniczyć w kursie, który przybliża niecodziennie techniki. Decoupage znają chyba wszyscy, jednak wykorzystanie decoupage do stworzenia imitacji fresku to już wyższy poziom wtajemniczenia.
Wczoraj przez 3 godziny tynkowałam, szpachlowałam, suszyłam, naklejałam, tynkowałam i ścierałam, żeby powstała mała ściema - czyli imitacja fresku.
UWIELBIAM!
Na tym się nie skończy :D

4 komentarze:

  1. Bardzoooo super ;) W sumie nie powiedziałabym że jest to zrobione Decoupage \,tylko namalowane :).

    Bardzoo mi się podoba :)
    Jestem ciekawa tylko gdzie na ścianie tzn w jakim pomieszczeniu się znajduję.


    pozdrawiam. katixb

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki!
    jeszcze nigdzie nie wisi haha
    jest mega świeże ledwo zrobione i nie mam nawet pomysłu gdzie to zawiesić!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o czymś takim jak imitacja fresku, ale mi się podoba :D
    Bardzo fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie opanowałam techniki decoupage, choć bardzo, ale to bardzo mnie fascynuje
    Twoja praca jest niezwykle interesująca, podoba mi się i to bardzo

    OdpowiedzUsuń