SnowBlackCorsets

niedziela, 11 marca 2012

Dylemat...

Nieuchronnie zbliża się chwila,  w której będę musiała podjąć decyzję - jaki kształt nadać gorsetowi?
Nie mogę się zdecydować, która opcja bardziej pasuje.

Jestem miłośniczką gorsetów typu long line i z uporem maniaka takowe szyję
Jednak imię tego gorsetu zobowiązuje - dlatego też wycięty w szpic dół bardziej nawiązywałby do epoki...
Jednocześnie wersja 'B' wydaje się lżejsza, wersja 'A' natomiast ładnie zakryje biodra

i co teraz?
help....




11 komentarzy:

  1. Ja bym szła w historyzm: szpic:D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm trudny wybór, ale chyba ten szpic bardziej mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym zrobiła tak dół wersja a :) góra wersja b :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Katixb mnie ubiegła! :) Tak samo jak ona, wybrałabym górę wyciętą w szpic, dół zakrywający biodra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wersja B! wiem, że wersja A to Twój styl, ale czasem warto odrobinę poeksperymentować :).

    OdpowiedzUsuń
  6. nic nie sugeruję, ciekawa jestem wyniku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. idź na kompromis, góra B, dół A ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się tak pięknie! Wersja A chyba bardziej mnie przekonuje, ale w B na pewno też by wyglądał pięknie :) Czekam na ostateczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. UWAGA UWAGA!
    DECYZJA ZOSTAŁA PODJĘTA! :D
    WYGRAŁA WERSJA 'B'

    czas na jakiś inny kształt - long-line'ów mam mnóstwo! :D

    OdpowiedzUsuń