SnowBlackCorsets

sobota, 10 marca 2012

'Srebrne' newsy

Nie wiem od czego zacząć, w takim razie może od początku

Już 14 marca przekochana i najpiękniejsza Silverrr założy kilka moich gorsetów podczas sesji z Martą Chruścińską.
Nie mogę doczekać się  efektów tej współpracy.
Uważam Silverrr za ideał kobiecego piękna. Tym bardziej jestem zaszczycona, że 'zaprosiła' moje gorsety na sesję.
Fotografie Marty Chruścińskiej to uczta dla oczu i duszy!
Wystarczy przejrzeć galerię, aby przekonać się, że potrafi pokazać to, co w kobiecie najpiękniejsze.



Koniec tych ochów i achów... muszę zacząć oddychać, bo przecież emocji moc!!

Drugi srebrny 'njus' to nowy gorset, który w końcu powstaje.
Materiał mam już od jakiegoś czasu-kupiłam go pod wpływem impulsu i... serialu "The Tudors". Jest to bardzo luźna interpretacja tkanin używanych w tym czasie. Bardzo, bardzo luźna, a jednak chodzi tu o moje pierwsze wrażenie i skojarzenie.
Kształt gorsetu nijak ma się do obowiązującej w tym czasie mody, jednak 'conical corsets' to zupełnie nie moja bajka.
Wychodzę z założenia, że artysta nie może być ograniczony historią :D:D:

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten serial <3 Zresztą jak większość kostiumowych :D

    OdpowiedzUsuń