SnowBlackCorsets

niedziela, 4 marca 2012

Vintage & Fetish Show

Emocje jeszcze nie opadły... 
Przecudowna atmosfera, mnóstwo serdeczności a pośród tego wszystkiego pokazy sukienek, strojów latexowych, moje gorsety oraz przecudowna Pin Up Candy!


 
 Jeany Kicz
 Zoe-lin
 
 Ja pośród przecudownych modelek (od lewej góra) Jeany Kicz, Zoe-lin, (od lewej-dół) ja i Silverrr
 (od lewej) jedna z organizatorek-Wanilianna, ja, Ola

zdjęcia pochodzą ze strony PHOTO-ZONE oraz ALTERNATION (dzięki uprzejmości Marcina 'Dobermann' Pflanz)

2 komentarze:

  1. Impreza (nie będąc próżną) była świetna! Twoje gorsety - rewelacyjne, wspaniałe! Ostrzę sobie pazurki na zamówienie u Ciebie! Dziękuję jeszcze raz, że byłaś! :-*****

    OdpowiedzUsuń
  2. masz absolutnie prawo do próżności moja droga!
    i to ja bardzo dziękuję za zaproszenie i tak przemiłe, ciepłe przyjęcie!!!

    OdpowiedzUsuń