SnowBlackCorsets

piątek, 8 czerwca 2012

Ćwiekowate ustrojstwo na głowę

MothMouth jest niesamowicie inspirującą blogerką!
Do tego bardzo kreatywną. Je pomysł na oćwiekowanie innych niż buty części garderoby sprawił, że w dzień rozpoczęcia w Polsce Euro stworzyłam toczek w podobnym stylu :-)

English version
MothMouth is a very inspirational blogger! So creative! Her idea to 'spike' pieces of garment was incredible! So today instead of watching the Euro footbal matches I made this ;-)
Thank you MothMouth for inspiration!!!!



7 komentarzy:

  1. Świetny! ja dzięki Euro zamiast szyc sukienkę wcięłam pół paczki czipsów ;P Gratuluję konstruktywnego spędzenia czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha-czpisy też mogą być konstruktywną formą spędzania czasu-ja np zawsze bardzo sprytnie odwracam uwagę innych i wyjadam największe! :-)

      Usuń
  2. nowa działalność ?? pięknie jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha - nowa/nie nowa, kto tam wie, co jeszcze będę robić :P
      poszłam za ciosem i po burleskowej kreacji z toczkiem pomyślała, że taki też dam radę zrobić
      no to jest :-)

      Usuń
  3. Moxna zaptać, czym usztywniłaś w środku? Śliczny jest; widziałam już parę razy na necie ćwiekowane fascynatory, ale ten jest najbardziej taki... hm, elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubimy wszelkie ustrojstwa na głowę, mamy ich na stanie całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również bardzo lubię tę Panią Blogerkę :) Ładne to ustrojstwo :)

    OdpowiedzUsuń