SnowBlackCorsets

wtorek, 5 czerwca 2012

Dolly Ann/ Łukasz Jaszak/ SnowBlack Corsets collaboration

Mogę nazwać się szczęśliwym człowiekiem.
Od kilku miesięcy (a dokładnie rzecz ujmując od pamiętnego Vintage & Fetish Show) udało mi się nawiązać współpracę z wieloma podziwianymi przeze mnie modelkami i fotografami. 
Tym razem mam zaszczyt zaprezentować Dolly Ann uwiecznioną przez Łukasza Jaszaka (koniecznie przejrzyjcie ich galerie!!!)





English Version

I can truly call myself a happy person
Since the memorable Vintage a& Fetish Show I have had many opportunities to work with models and photographers that I admire.
Today I am honoured to present Dolly Ann photographed by Łukasz Jaszak
Make sure to visit their profiles on MaxModels (Dolly Ann , Łukasz Jaszak )-you will be impressed!!!

4 komentarze:

  1. ach to Vintage & Fetish Show...szykujcie się na następne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tyle pomysłów, że już chyba muszę zacząć przygotowania :-)

      Usuń
  2. Świetny blog! Robisz fantastyczne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. za każdym razem jak tu wchodzę, to jeszcze bardziej mi opada szczęka :-D z podziwu !!!!

    OdpowiedzUsuń