SnowBlackCorsets

środa, 11 lipca 2012

bo każdy szczegół ma znaczenie

Jestem bardzo wyczulona na punkcie wykończeń i małych szczegółów, które sprawiają, że przedmiot jest wyjątkowy.
Lubię ładne opakowania, pudełeczka, małe gadżety (w sumie totalnie nieprzydatne, ale takie urocze!)
Chciałabym również, aby właścicielki gorsetów, które wychodzą spod moich rąk czuły się dopieszczone. Zadbałam już o to, aby moje gorsety nie  były 'no name' i postarałam się o metkę. 
Teraz przyszedł czas na bilecik




5 komentarzy:

  1. Bilecki uroczy! i jeszcze z tą zawieszką. dopieszczenie w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, faktycznie jesteś perfekcjonistką :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bilecik jest świetny.


    Zapraszam Cię na KONKURS w którym do wygrania jest bluzka zaprojektowana przez mnie samą.
    http://zapalov.blogspot.com/2012/07/konkurs-trwa-do-konca-lipca-tj.html

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny bilecik, taki dopracowany i niepowtarzalny

    OdpowiedzUsuń