SnowBlackCorsets

piątek, 10 sierpnia 2012

Raven-Begins

Pisałam już, że jestem fanką Batmana, X-men, Transformersów i Iron Mana?
Stąd tytuł dzisiejszego posta ^^

Nie mogłam się doczekać i obfociłam gorset przy beznadziejnym świetle niejako 'z ręki'
Ale z racji urlopu jego powstawanie już tak bardzo rozciągnęło się w czasie, że dość miałam czekania na dogodne 'sesjowe' warunki.

Jak już wspominałam-czarny busk oraz czarne oczka zaciskowe ;-) Aby przełamać tą czerń zdecydowałąm się na ciemnobordową podszewkę (nie od dziś wiadomo, że mam słabość do kontrastujących podszewek :D)
Gdzieś jeszcze plącze się czerwona wstążka, którą miałam wiązać gorset, jednak nie zgadza mi się  odcieniem z podszewką (<wywraca teatralnie oczkami przesadnie wzdychając>hihi)










3 komentarze:

  1. gorset ma przepiękną linię :) o ile redukuje talię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. docelowo 54cm przy 88 w biodrach (przy kościach biodrowych)
      natomiast na chwilę obecną (biorąc pod uwagę wakacyjne lenistwo i obżarstwo) dociągam go do 62 cm, czli jakieś 14 jest :D

      Usuń
  2. Wow, gorset wygląda niesamowicie, nawet na amatorskich fotkach widać, że to kawał świetnej roboty! Ta linia bioder będzie mi się śniła po nocach :)

    OdpowiedzUsuń