SnowBlackCorsets

środa, 17 października 2012

Harley Girl - czyli gorset dla Avy Largo

Niezwykle intensywny okres przed Pin Up & Burlesque Party dobiegł końca. Impreza - jednym słowem WSPANIAŁA, kilkoma słowami opiszę ją wkrótce. 
Tymczasem gorset, który powstał w tajemnicy i dosłownie w 4 dni (lub noce...:P)

Ava Largo (cudowna tancerka) wymarzyła sobie gorset inspirowany pracą Thierrego Muglera. Jednak gorset musiał jednocześnie nadawać się do tańca. No i taki szczegół-musiałam w nim zainstalować manetki i lampkę...
Jako, że UWIELBIAM wyzwania zabrałam się do pracy i oto jest:





3 komentarze:

  1. Ava w tym gorsecie dała czadu!
    Świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że jest Twoim dziełem. Byłam przekonana, że coś tak oryginalnego i odważnego przyleciało co najmniej zza oceanu. Ciekawa praca. Myślę, że niejeden facet chętnie złapał by za te manetki podczas intymnych igraszek ;)

    OdpowiedzUsuń