SnowBlackCorsets

poniedziałek, 22 października 2012

Pin Up Candy w DD TVN

Dzisiaj z samego rana wszyscy, którzy aktualnie nie byli w pracy mieli okazję podziwiać naszą rodzimą tancerkę burleski w programie śniadaniowym - Dzień Dobry TVN.
Mnie niestety nie udało się oglądać programu na żywo. Żałowałam, że czasy poczciwego 'wideło' się skończyły. Zaraz po powrocie z pracy rozpoczęłam poszukiwania i  znalazłam cały materiał na stronie tvn (blessed be the Internet!).

Najpierw krótki materiał o Candy - wypowiedzi jej samej, jak również osób jej bliskich. Polecam, również ze względu na pojawiające się 'zajawki' z Pin Up & Burlesque Party (impreza, która odbyła się 13 października w Łodzi).
I wielki finał - Candy na żywo w studio TVN. Występ zachwycił - nawet surowe wnętrze nie przeszkodziło Pin Up Candy czarować. Ja sama zachwyciłam się podwójnie, gdyż Candy zatańczyła w różowym zestawie, który wiosną dla niej stworzyłam. <3

Polecam i życzę miłego oglądania:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz