SnowBlackCorsets

niedziela, 11 listopada 2012

18th century stays - koniec!!!!

Nareszcie mogę napisać, że gorset został ukończony!
Po kilku (!!) miesiącach kombinowania (głównie tego) i szycia, a potem kilkunastu godzinach wykańczania mogę w końcu przedstawić gotowe dzieło.
Dla zachowania XVIII-wiecznego wyglądu obszycia wykonałam ręcznie, podobnie jak dziurki (morze przelanej krwi!).
W sumie gorset składa się z 4 warstw tkanin oraz rattanowego usztywnienia.
Mogę uznać to doświadczenie za bardzo cenne i czuję, że kolejne tego typu projekty (a jeden rozpocznę już niedługo) sprawią mi tyle samo radości (chociaż z pewnością nie będą się tak rozciągać w czasie).


Mam wrażenie, że ze zmęczenia piszę średnio składnie, więc kończę i publikuję foty i filmik (beznadziejne światło - jutro chyba powstanie nowy)









2 komentarze:

  1. Kiedy zobaczymy go na modelce? Jestem b. ciekawa efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już widziałam na właścicielce
      przeszedł test na 'autentyczny wygląd' i prezentuje się zacnie
      Obiecano mi foty w całym XVIII-wiecznym odzieniu, jak tylko owo powstanie ;-)

      Usuń