SnowBlackCorsets

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Perfekcyjne zakończenie perfekcyjnego roku/ A perfect end of a perfect year

W ostatnim poście obiecałam pisać wyłącznie po angielsku.... może jeszcze przez kilka miesięcy będzie to blog dwujęzyczny.


To był wyjątkowy rok.
I wyjątkowo się kończy. Po pierwsze właśnie otrzymałam przesyłkę z wykrojem
Atelier Sylphe Patterns <3. Nie spodziewałam się, że dotrze przed końcem roku, więc wyobraźcie sobie moje szczęście, gdy znalazłam go dzisiaj w skrzynce!!!In my last post I promised I would write in English only... maybe I will try to write this blog in two languages for a few months to come ;-)

This was a special year. And it ends great as well. 
First there was a surprise waiting for me in the mail box - a corset pattern I ordered from Atelier Sylphe Patterns less than a week ago. I expected it would be delivered next year (literally, hehe) so imagine my shock when I found it in the mail box today!!

Oto i on - historyczny wykrój przeniesiony z autentycznego gorsetu. Z pewnością uszyję go najszybciej jak to możliwe!!!

Here it is - hand drafted historical corset pattern! I will sure make it as soon as possible (can't wait in fact!)

I jeszcze jedna wiadomość. Można mnie znaleźć na mapie stworzonej przez Lucy! Na mapie można znaleźć osoby, które szyją gorsety na miarę KLIK

Jest to mój ostatni post w tym roku.
Bardzo dziękuję za wsparcie i czekajcie na więcej w 2013 roku!!!

Wszystkiego najlepszego!!!!   And here comes more good news.
I've been listed on a world corsetiere map made by Lucy !!

You can find it HERE 

So that's my last post in 2012 - wait for more os SnowBlack in 2013

Thank you for support and being with me all this year.
Wish you all the best in (lucky?) 2013!!!! 


SnowBlack



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz