SnowBlackCorsets

czwartek, 14 marca 2013

Skóra i ćwieki / Leather and spikes

Czy można wyobrazić sobie większe szczęście niż tworzenie skórzanego gorsetu pod koniec tygodnia???
Odpowiedź jest prosta i z pewnością nikogo nie zaskoczy - NIE!

Wczoraj poświęciłam popołudnie na ten projekt, który długo był w fazie planowania. Skórzany overbust ze złotymi ćwiekami. Zazwyczaj spotkać można srebrne, a tu nie! Złoto i już. Więc srebrne oczka zaciskowe i busk to byłaby niewybaczalna fuszera! :-) Na tę okoliczność zamówiłam złoty busk i takie też oczka zaciskowe. Będzie pięknie.

Tymczasem kilka zdjęć.


Can you imagine more happiness than while sewing a leather corset at the end of the week? The answer iss imple and not at all surprising - NO!
Yesterday I spent the whole afternoon on this project, which I had been plannin together with the client for a long time. We usually see silver spikes on leather - not this time! The client wants them gold so to match them I had to order a gold busk and grommets.
That will be awesome!

Now the photos:




10 komentarzy:

  1. Zapowiada się naprawdę świetny gorset! Czekam na rezultaty końcowe! :)
    Z ciekawości - ile najczęściej zajmuje Ci praca nad takim gorsetem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Ciężko stwierdzić, ile to dokładnie czasu. Projektowanie to kilka godzin, krojenie i szycie - kilka dni. Mniej skomplikowane projekty to kwestia dwóch dni ;-)

      Usuń
  2. Dla kogo to? Jeśli można wiedzieć?
    Ha, mam pomysł - jeśli Ci zostanie stafu, to zrób do kompletu pasującą torebkę, albo obrożę i pieszczochy z tymi złotymi ćwiekami.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie.
      Co do pieszczochy-już o tym myślałam :-) ładny pasujący gadżet ;-)

      Usuń
  3. już mi sie podoba!!! a na modelce!!! to będzie gratka :) no i tak jak poprzedniczka- koniecznie obroża i....
    Ludwik August

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)
      Dawno nie szyłam ze skóry i już zapomniałam jakie to cudowne uczucie!
      Nie mogę się doczekać fazy wkręcania ćwieków :D

      Usuń
  4. Piękny, masz wielki talent i cierpliwość, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :D
      cieszę się, że się podoba :D

      Usuń