SnowBlackCorsets

wtorek, 28 maja 2013

DUŻE KATOWICKIE SPOTKANIE BLOGERÓW MODOWYCH - relacja

Już po wszystkim.
Katowickie spotkanie blogerów modowych dobiegło końca, a ja tym razem postanowiłam opisać wszystko 'na gorąco'.

Na miejsce przybyłam o 12 obładowana gorsetami i ciuchami w ilości zatrważającej. Po kilku przymiarkach i burzy mózgów z Wiolettą z firmy Fanny & Franz dotyczącej doboru biżuterii mogłam uznać swój pokaz za przygotowany i rozkoszować się tym, co organizatorki Alicja i Basia przygotowały dla uczestników.
Każda z przybyłych blogerek otrzymała upominki, a po części oficjalnej odbył się wykład na temat fotografii. Pan Antoni Kreis przybliżył nam temat fotografowania przedmiotów. Oprócz tego dowiedziałam się, jak najlepiej wykonać makijaż dzienny. Niestety z racji obowiązków nie dane mi było posłuchać wykłdu Bożeny. Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja.
Wiedza wiedzą. Pomiędzy wykładami można było cieszyć oczy oglądając pokazy. Najpierw biżuteria Anestis - bardzo profesjonalny pokaz, piękne modelki i przecudowne ozdoby! 
Następnie koszulki Ohmarly - bardzo kreatywne podejście do tematu "tiszertów". Nie mogłam oderwać wzroku. Sukienki Izabeli Iwińskiej  - zwiewne i ślicznie zaprezentowane przez modelki (dla niektórych był to kolejny w tym dniu pokaz - wielkie brawa). Na zakończenie (nie zdziwiłam się, że frekwencja nie była już taka, jak na początku. W końcu mój pokaz odbył się dopiero o 18.00) pokaz gorsetów SnowBlack Corsets, czyli tak jakby mój.
Cztery modelki (brawa dla Mileny - zgodziła się wyjść dwa razy, co wiązało  się z błyskawiczną zmianą gorsetu w trakcie pokazu), cztery różne osobowości i bardzo udany w moim odczuciu pokaz.
Kilka fotek (dzięki uprzejmości Beaty Pawełczyk): 
wykład
pokaz biżuterii Anestis
Lekcja makijażu w wykonaniu Łukasza
Jedna z koszulek Ohmarly 
Pokaz Izabeli Iwińskiej

Pokaz Łukasza
Wykład Bożeny - 'Szyć od zera' 

I na koniec mój pokaz (tu będzie trochę fotek :-) )



















Jakieś uwagi? Pewnie!
Więcej takich spotkań! Negatywy? A po co? 
Basia i Alicja podjęły się bardzo trudnego zadania, za co wielkie brawa!

7 komentarzy:

  1. Piękne są twoje gorsety......bardzo milo było cie poznać ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój gorset jest na mojej liście must have:) Dziękuję za pozytywne słowa, już dziś zapraszam Cię na spotkanie, które będę organizowała w drugiej połowie roku :)Będę zaszczycona mogąc znów zobaczyć Twoje cuda :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju to ja dziękuję bardzo za możliwość udziału ! pozdrawiam gorąco i miło wspominam ;))

    p.s jak tylko powoli skompletuje to u mnie też duuuużo zdjęć z pokazu będzie więc zapraszam http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta super. Mam nadzieję, że na pokazach w moich stronach będę miała zarezerwowane miejsce w pierwszym rzędzie (w sensie dla mhrocznych wi-aj-pi).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo!
      Loża Trve Szyderców będzie na Ciebie czekała :D

      Usuń