SnowBlackCorsets

czwartek, 2 maja 2013

Good News Corset - in progress

Jak to zwylke bywa, planuję uszyć jakiś gorset przez długi czas, zwykle uda mi się go wyciąć, czy jedynie rozrysować wykrój, a potem leży to biedne bezkształtne coś i czeka na lepsze czasy.
Jako, że dzisiaj potrzebowałam troszkę relaksu, postanowiłam pozszywać te nieszczęsne kawałki (szczęście, że nic nie zginęło!).
 
I've been planning to make the corset out of the 'newspaper fabric' for quite some time. As usual - I need to do it in my free time (hahah, what is that??) and it usually takes months to complete. As I needed some relaxation today I assembled the pieces (which I had cut out a while ago)



4 komentarze:

  1. i bardzo dobrze, ze nic nie zginęło, czekamy na kolejne dzieło
    Ludwik August

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jeden leży sobie od zeszłych wakacji w kawałkach... mam nadzieję, że są wszystkie :D

      Usuń
  2. Fajowy!
    Kojarzy mi się z projektami Johna Galliano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to dobrze, że mam tu eksperta od mody :*

      Usuń