SnowBlackCorsets

wtorek, 24 września 2013

KATOWICE TATTOO KONWENT - już po

Godziny szycia, przygotowań, omawiania szczegółów... wymiana maili i telefonów z organizatorami, przygotowanie muzyki i setki innych rzeczy, którymi należało się zająć przed pokazem to już przeszłość.

Te godziny przełożyły się na show, które z pewnością mogę uznać za udane.

Pierwszym powodem do dumy jest to, że w pokazie zgodziły się uczestniczyć jedne z moich ulubionych modelek. Każdą z nich podziwiam i cenię za indywidualny styl i pomysł na siebie. Większość dziewczyn wystylizowała się samodzielnie, co widać na załączonych obrazkach.

Podczas przygotowań do pokazu wielokrotnie zaznaczałam, że nie chcę żadnej z modelek zmieniać, za to bardzo zależy mi na pokazaniu ich indywidualności. Nie lubię żadnego szufladkowania, dlatego też z pomocą modelek chciałam pokazać gorsety z każdej możliwej strony nie ograniczając się wyłącznie do stylu gotyckiego.

Chciałam szczególnie podziękować Łukaszowi, który dzielnie 'wymalował' modelki oraz Basi, która je czesała. Fryzury zachwycały i były dopracowane w każdym calu.

Nie obyło się bez problemów technicznych - prezentacja, którą przygotowałam nie została zaprezentowana w całości. Dlatego też postanowiłam się nią podzielić na blogu:


Poniżej kilka zdjęć z pokazu, jak również filmik znaleziony na YouTube:

 Alicja Erronis (w tle Rockagirl, VmpSelene, Jeany Kicz)
 Rockagirl i Jeany Kicz

Jeany Kicz


Z Agnieszką 

amatorski filmik... 

i bardziej profesjonalny:




4 komentarze:

  1. Ubolewam nad za małą ilością zdjęć!.. I nad tym, że nie dane mi było zobaczyć tej imprezy za żywo. Gratuluję i podziwiam całą Waszą ekipę. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia dodaję w miarę, jak otrzymuję :-)
      Liczę na to, że przy następnej okazji się spotkamy :-)

      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że pojawi się więcej fot.
    Ja o swoim aparacie zapomniałam (przy tylu tobołach dziwnym nie jest). Jednak wiele osób robiło zdjęcia podczas pokazu, więc pewnie już niedługo zaczną się pojawiać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszczytem dla mnie było prezentowanie Twojego gorsetu na pokazie. Spełniłaś moje małe marzenie! Dziękuję raz jeszcze! :)

    Za małe problemy techniczne ponosi odpowiedzialność wyłącznie obsługa sceny :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń