SnowBlackCorsets

wtorek, 10 grudnia 2013

Wielki powód do dumy...

Powodów do dumy mam na co dzień wiele. Czasem powodem jest znalezienie drogi do celu podczas pierwszej wycieczki samochodem w owo miejsce. Bywa, że coś pysznego ugotuję, coś tam uszyję (hihi), albo...
No właśnie. Poza 'błahymi' powodami do dumy (cudzysłów, bo KAŻDY powód jest równie dobry, aby pochwalić siebie) są też te, na które ciężko pracowałam.
Do rzeczy. 
Widzę, że moja praca i dbanie o rozwój przynosi efekty. Marka SnowBlack Corsets staje się rozpoznawalna. Nie jestem już anonimowa w międzynarodowym środowisku gorsetowym. Mnóstwo pracy nad gorsetami, kilka artykułów, wiele sesji zdjęciowych i przede wszystkim kontakt z innymi pasjonatami zaowocował. Moje dwa projekty zostały umieszczone przez Lucy w "Guided Galleries". Nie ukrywam, że jest to dla mnie niesamowity honor i wyróżnienie.



2 komentarze:

  1. Gratulacje!

    Pozdrawiam, Strzyga
    P.S. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie: Mel by Melissa & Jane Norman London: http://wp.me/p474E3-A0

    OdpowiedzUsuń