SnowBlackCorsets

wtorek, 4 lutego 2014

Magdalena Jakubas/ Beata Bober/ Kasia Cywicka/ SnowBlack Corsets

Magda zgłosiła się do mnie z prośbą o użyczenie gorsetow do sesji. Bardzo chętnie współpracuję z modelkami i fotografami, a gdy temat sesji jest 'po drodze' z tym, co lubię, to już w ogóle jest bajka!
I tym razem nie odmówiłam. Nie będę ukrywać, że na moją decyzję olbrzymi wpływ miała wymiana maili z Magdą. Przemiła osoba, która  zachowała formę grzecznościową w korespondencji do momentu naszego spotkania i oficjalnego przejścia ' na ty'. Dlaczego o tym piszę? Dlatego, że bardzo często otrzymuję wiadomości, które w moim odczuciu są niegrzeczne (powiedzmy: 'Wypożyczasz gorsety do sesji?' - po pierwsze nie znamy się, po drugie - gdzie powitanie?).
Wróćmy jednak do pierwszych efektów współpracy!
Jestem niezwykle zadowolona z rezultatu. Beata Bober i Kasia Cywicka stworzyły magię. Cieszę się, że dane mi było mieć swój mały wkład w to przedsięwzięcie.



Model: Magdalena Jakubas
MUA: Kasia Cywicka
PHOTO: BECAPRI - Beata Bober
Stylist: SnowBlack Corsets

3 komentarze:

  1. Jejku, genialna sesja, ale ten gorset z tyłem a la "frak" jest poprostu przegenialny!!
    Jesteś bardzo pomysłową osobą a w dodatku bardzo utalentowaną!
    Aha i taka mała rada odnosnie bloga- jak wyłączysz to, że komentujący muszą przepisac kod z obrazka, to na pewno więcej osób będzie komentować Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Dzięki za przemiłe słowa!
      Zawsze się rumienię czytając tak urocze komentarze.
      Co do rady - wzięta do serca i (chyba) wprowadzona w życie... o ile czegoś nie pomieszałam w ustawieniach :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mały wkład? Modelek jest na pęczki hand made gorsetów - zdecydowanie mniej :)
    Buziaki.

    Strzyga / fashion4ever.pl / btth.pl

    OdpowiedzUsuń