SnowBlackCorsets

niedziela, 1 czerwca 2014

Closterkeller/PinUp Lady Sabath/ SnowBlack Corsets

Zaniedbałam ostatnio bloga, co spowodowane było nawałem pracy nad gorsetami. Dwa historyczne, kilka 'regularnych' plus praca zawodowa i już mamy standardowe i bardzo 'ograne' wytłumaczenie.
Staram się umieszczać wszystko na bieżąco na Facebooku oraz Instagramie i Tumblrze (jak ja nienawidzę polskiej odmiany angielskich słów - ale cóż zrobić? :-) ), jeśli więc macie tam konta, to zapraszam.

Zdjęcia poniżej nie mogły jednak nie zostać opublikowane tutaj. Moje gorsety zostały wykorzystane podczas sesji zespołu Closterkeller! Czy można cieszyć się bardziej niż ja obecnie w tej właśnie chwili teraz??? Chyba ciężko. Całe zamieszanie jest zasługą Pin Up LadySabath, która zwróciła się do mnie z prośbą o użyczenie gorsetów.


ZuZa i Anja Orthodox (Closterkeller)

2 komentarze: